keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Impala LS swap osa 432

Okey, homma etenenee ja kone käy nyt kannakkeisiinsa mutta vaihteistonkulma tuottaa vähän päänsärkyä..

IN YOUR FACE! adapterilaput kävi koneistettavana, ovat
nyt 8mm paksut (alunperin 12,7mm) ja nyt saa juuri ja juuri
paikalleen, öljypohjakin jää tarpeeksi alapalkista.
Tältä se näyttää auton alla, todella vittumaiset pulttaa
paikalleen moottorin ollessa keulalla, en suosittele.
moottorin/vaihdelaatikon kulma alkaa olla kohdallaan, 6 astetta
näyttää mittari josta vähennetään -2 astetta jonka auto on
pukeilla vinossa tulee lopputulokseksi 4 astetta, kolme olis
optimi. (B&T:n Jarille kiitos angle finder lainasta!
vaihdettiin pressan kans korityynytkin
enegry suspensionin uretaanisiin, vanhat oli niin
romahtanut että vaihteistoa oli mahdoton saada
oikeaan kulmaan.
taiteltiin myös runkoa myötäilevä
bensalinja jäykästä haponkestävästä
10mm putkesta, kiitos Markolle putkesta ja
taivutusvehkeestä



Loppukevennyksenä henkan pickupin peränkoppa:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti